Geberit predstavlja mlade slovenske oblikovalce

Geberit, vodilna blagovna znamka sanitarne tehnike, v okviru Meseca oblikovanja že peto leto slovenski javnosti predstavlja najnovejše trende v kopalniški opremi. Letošnji poudarek je na liniji prilagodljivih aktivirnih tipk Sigma50 za podometni splakovalnik, v ospredje pa so postavili mlade, njihov talent, znanje in inovativnost. Pri tem so se povezali s Fakulteto za dizajn in skupaj zasnovali projekt, ki spodbuja ustvarjalnost in razvoj slovenskega oblikovanja. V okviru natečaja so nastale izvirne rešitve dizajnerskega vstavka za aktivirno tipko Sigma50. Geberit je tipke po zamisli izbranih finalistov izdelal in premierno predstavil na Mesecu oblikovanja, na ogled pa so tudi predlogi vseh ostalih sodelujočih oblikovalcev. Nagrado za kar dve najboljši rešitvi sta iz rok Mirana Medveda, direktorja Geberita, prevzeli Tadeja Češarek in Petra Ogrin.

 

Geberit, vodilna blagovna znamka sanitarne tehnike, v okviru Meseca oblikovanja že peto leto slovenski javnosti predstavlja najnovejše trende v kopalniški opremi. Letošnji poudarek je na liniji prilagodljivih aktivirnih tipk Sigma50 za podometni splakovalnik, v ospredje pa so postavili mlade, njihov talent, znanje in inovativnost. Pri tem so se povezali s Fakulteto za dizajn in skupaj zasnovali projekt, ki spodbuja ustvarjalnost in razvoj slovenskega oblikovanja. V okviru natečaja so nastale izvirne rešitve dizajnerskega vstavka za aktivirno tipko Sigma50. Geberit je tipke po zamisli izbranih finalistov izdelal in premierno predstavil na Mesecu oblikovanja, na ogled pa so tudi predlogi vseh ostalih sodelujočih oblikovalcev. Nagrado za kar dve najboljši rešitvi sta iz rok Mirana Medveda, direktorja Geberita, prevzeli Tadeja Češarek in Petra Ogrin.

 

geberit Foto 1

Mojca Perše (Fakulteta za dizajn), Alja Murovec (podjetje Geberit), Nada Matičič (Fakulteta za dizajn), Zmago Novak (Zavod BIG), Jana Pogačar in Miran Medved (podjetje Geberit)

 

Geberit stremi k razvoju izdelkov, ki so inovativni, ekološko učinkoviti in ustvarjeni z mislijo na kakovost življenja. Tu pomembno vlogo igra premišljen in dodelan dizajn. Zato na tem področju Geberit sodeluje z vrsto priznanih oblikovalcev, obenem pa stremi tudi k svežim idejam mlajše generacije. Z željo spodbujati ustvarjalnost in razvoj slovenskega oblikovanja, so s Fakulteto za dizajn zasnovali natečaj za kreativne rešitve dizajna tipke Sigma50. Ta je eden najbolj prepoznavnih izdelkov podjetja in jo je obenem moč oblikovati po svojih željah in v harmoniji s prostorom.

 

geberit Foto 2

Tajda Češarek in Petra Ogrin sta prejeli nagrado za najboljši oblikovalski rešitvi za Geberitovo tipko Sigma50

 

Geberit podpira mlade slovenske oblikovalce

Pri Geberitu so izjemno zadovoljni s projektom in odzivom Fakultete za dizajn. Še bolj zadovoljni pa so z rešitvami, ki so jih ustvarili mladi, je poudarila Jana Pogačar, vodja marketinga Geberita. Na natečaj je prispelo kar 48 rešitev od 35 sodelujočih študentov 3. letnika smeri Vizualnih komunikacij in Notranje opreme. Strokovna žirija ni imela lahkega dela, dodaja Alja Murovec, vodja komunikacij Geberita, ki je skupaj z Mojco Perše iz Fakultete za dizajn in Zmagom Novakom iz zavoda BIG sodelovala pri izbiri najboljših. Na koncu so v finalni izbor uvrstili 11 del in izbrali kar dve zmagovalni rešitvi: Pusti mi sporočilo, avtorice Tadeje Češarek in Dežela Nije, avtorice Petre Ogrin.

 

geberit Foto 6

Geberit je ponosno predstavil razstavo del, ki so jih na natečaju zasnovali študenti Fakultete za dizajn

 

Avtoricama zmagovalnih del je nagrado na Mesecu oblikovanja predal Miran Medved, direktorja podjetja Geberit. Ob tem je poudaril, da ga izjemno veseli, da imajo možnost spodbujati in izobraževati mlade slovenske talente. Zmagovalki natečaja sta namreč prejeli nagrado, ki jima bo zagotovo služila kot navdih pri nadaljnjem delu. Geberit jima bo omogočil obisk svetovno priznanega Mednarodnega pohištvenega sejma v Milanu. Vsi finalni dizajni bodo poleg tega kupcem Geberitovih tipk Sigma50 na voljo v obliki načrta za izdelavo vstavka.

 

Ob uradnem odprtju razstave del sta se Geberitu za posluh in sodelovanje zahvalili tudi Nada Matičič, dekanja Fakultete za dizajn in Mojca Perše, vodja laboratorija za kreativne industrije, ki je poudarila, da so se z veseljem odzvali na povabilo: »Mladi tako dobijo neprecenljivo izkušnjo, saj se seznanijo z realnimi zahtevami naročnika, kar je koristno za njihovo kasnejšo kariero, ko ne potrebujejo toliko uvajanja v svet kreativne industrije«.

 

geberit Foto 8

Kreativne rešitve Geberitove tipke Sigma50, izpod rok nove generacije slovenskih oblikovalcev

 

Geberit Sigma50 za neomejene možnosti oblikovanja

Linijo tipk Sigma50 je za Geberit zasnoval priznan industrijski oblikovalec in inovator, Christoph Behling, ki poudarja, da so aktivirne tipke pravzaprav obraz podjetja Geberit. Ker je tipka obenem pomemben detajl kopalnice, ki je zasnovana z barvami in oblikami, se mora odlično vklopiti v koncept prostora. Zato je prilagodljivo tipko Sigma50 možno oblikovati po svojih željah in v harmoniji s prostorom. Če imamo v kopalnici leseno pohištvo ali pa unikatne keramične ploščice, lahko isti material uporabimo tudi za vidni vstavek na tipki. Možnosti za dizajn so s tipko Sigma50 praktično neomejene.

 

 

Več iz teme:

POVEZANI ČLANKI